kelly2.reismee.nl

Dag 14 Hartzaken

Hartzaken

Genieten in overvloed
Genieten zonder deler
Dat kende ik niet,
maar het houdt me bezig

Koude nachten voor lief nemen
Een bed dat nooit zo fijn ligt als thuis
Alleen opstaan en alleen op pad,
Dat was me bekend, nu zeer ongewoon

Als alle kleine dingen groot worden
En iedere blink bijzonder
Dan komt het binnen
Harder dan de zon en de wind

Bevestiging van binnenuit
en van buiten diep naar binnen
Goh, wat is dit fijn
En dan ook nog híer

Met een paar simpele klikken
dichterbij dan ik dacht
dan is besluiten niet moeilijk
Nog heel even, ik wacht...

Bijna, in alle vroegte
Als de wereld net ontwaakt
ben ik weer onderweg
en volg ik mijn hart.

Reacties

Reacties

Marja

PRACHTIG lieve Kelly!

tea blaauw

Weer een geweldig verslag van je reis met als klap op de vuurpijl zo,n prachtig gedicht wat heb je een mogelijkheden om de uit te drukken petje af.

liefs Tea

Groot

Kel, wat mooi, je blijft me verbazen!

sjaan

wat mooi......

Josina

MOOI!!!

Manon

Pfff, mooi!!

Kees

Mooi, liefs kees

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!