kelly2.reismee.nl

Dag 12 L'Isle sur la Sorge - Fontvieille 60,7 km

Het is hier 's nachts net zo koud als bij jullie overdag, dus ik mag niet zeuren, maar het was koud in mijn tentje. Toen ik om half 9 was opgewarmd door de zon, ben ik rustig gaan insmeren en inpakken. Om half 10 zat ik op de fiets. Eerst terug naar Avignon, dan de route oppakken. Ik wilde eerste nog naar Orange gaan, maar het waait hier zo hard... Uit het noorden... dat ik, net als de wind, naar het zuiden wil.

Wel een gek idee dat mijn collega's en kinderen weer zijn begonnen. Pauzetijden ontgaan me niet. Ik bedenk me zelfs wat ze rond een bepaald tijdstip zouden doen als ik er wel was. Ik laat het ook weer los als de eerste klim komt. Het is al warm en ik ben mijn bepakking al een week niet meer gewend. Maar het gaat. Verder veel naar het zuiden. Wind mee.... Ik zing ervan...

Als ik om een uur of 12 in het plaatsje Fontvieille rijd, ziet het er zo leuk uit dat ik besluit hier de camping te zoeken. Wederom op een berg. Super camping! Plekje op verzoek in de zon of schaduw (ik wil graag beide...), gratis internet en zelfs een plek om rustig mijn telefoon en laptop op te laden! Ik blijf hier zeker 2 nachten. Misschien langer. Er is veel te zien hier.

Als mijn tent staat merk ik waarom mijn andere tassen zo zwaar zijn. Ik sjouwde extra mee: een hele meloen die al heel erg rijp is, 8 bakjes yoghurt (Waarom 8? Nou... ik kon niet kiezen tussen de smaken rabarber en pruim, maar was ze vervolgens vergeten, de afgelopen dagen..), 3 blikjes cola en verder alle kleding die ik nu niet aan heb omdat het hier wel lekker weer is.

Nadat ik de meloen helemaal heb opgegeten (de helft bewaren was niet aan te raden), heb ik geen honger meer. Dus nu zit ik hier... chill

Cool
;-)

Liefs Kelly

Reacties

Reacties

Kees

Held, nu de mont ventoux op met 3 flessen coal als bagage:)
liefs kees

Leonie

Lekker hoor!
En 8 bakjes yoghurt in die warmte bewaren... uhhmmm Ieuwl! hahaha :-P
ben blij dat je zo lekker geniet. Hier ook alles chill, morgen krijg ik de sleutel btw! Jajaja
Kusss Leonie

Kelly

@ Leonie: Ze smaken nog prima!! En succes met klussen alvast!

@ Kees: Die Mont Ventoux komt wel een andere keer, mij te veel wind. (Ja, ik weet wat je nu denkt...)

Manon

Haha, pas je op met die olijven, want tussen boos en lachen hoeven er niet nog meer rimpels bij! ;) Ging prima hoor vandaag, en de kinderen vonden het "echt niet leuk" toen ik vertelde dat je vanwege het slechte weer met de trein moest.

sjaan

graag de naam van de camping rondmailen-komt altijd van pas- en nee, alleen slapen en dan ook nog in de kou is niet leuk, maar ja, dan weet je wel weer wat je gemist hebt als je weer huiswaarts keert- hopelijk word je niet misselijk van alle overrijpe meloen: lijkt me niet handig als je moet fietsen!

Cornel.vanthoen@hetnet.nl

Hoi Kelly,voor jou hoop ik dat het weer beter wordt,
Hier is het ook onstabiel,voor alsnog leuke fotos en mooie
Reis verhalen tot de volgende week.groet Nel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!