kelly2.reismee.nl

Dag 7 Retourtje Châteauneuf du Pape 85,22 km

Mijn benen willen weer fietsen! Ze hebben het 's nachts enorm koud en willen inspanning. Dat kan! Vandaag een mooie route gepland. En het weer is geweldig! Omdat er wat wind staat, vertrek ik vrij warm aangekleed. Maar al na een uur rijd ik in mijn jurkje. Niet echt praktische fietskleding, maar wel lekker zomers.


De route is bewegwijzerd. Tenminste, dat denk ik. En daar kom ik achter als ik een route alternatief heb gevolgd voor zo'n 12 km, compleet de andere kant op... Ik heb wel de Garmin mee, maar de bordjes weten het ook wel, dacht ik. Hihihi.

Wel leuk, maar dat kan ook niet anders hier. Het is hier zo mooi! En het weer... Dit is waarvoor ik gekomen ben. Met de GPS zie ik ook dat ik gemakkelijk weer op de ‘echte' route kom. Wat geniet ik vandaag! De lucht strak blauw, zonnebril op. Ja, dat is ook nog wat... Ik heb mijn gewone zonnebril mee en vermoed dat ik aan het einde van de vakantie een hele witte versie op mijn gezicht overhoud... Niet echt handig, misschien ook maar op zoek naar een fietszonnebril. Mijn oude (nou ja, eigenlijk die van papa... ik mocht hem lenen (hè Jo!)) fietsbril is wat beschadigd, die is thuis gebleven. Ik kom vast nog wel een keer een Decathlon tegen voor een licht brilletje.


Tegen de tijd dat ik in Châteauneuf du Pape aankom is het uitzicht fenomenaal!! De korte route terug, lekker warm, windje, zonnebrandcreme... Ow... shoot, vergeten...
En Josina en Sjaan: die stoel, hahaha, moest wel erg lachen om jullie reactie! En weten jullie... Kees heeft 2 stoelen à 5 kg meegenomen door de Ardennen... Bikkel, hihi...

Reacties

Reacties

Manon

Dat doe je goed, lekker het mooie weer opgezocht! Hier is het zozo, dus geniet er maar van!

janna

wat is dit voor vrucht....? En het antwoord is: een vijg!
Heb toevallig vorige week zo'n plant geplant in m'n tuintje.
Hai Inge (oke, oke 'Kelly' voor de meesten), wat een superuitzichten en wat een mooie afstanden ben je aan het doen. Geniet ervan, ik geniet een beetje met je mee.
groetjes!

Ellen

Hallo Kelly,

Leuk om je zo te volgen, ik doe het je niet na, vind 5 minuten fietsen in de regen naar het centrum van Schagen al een hele onderneming haha.
Fijn dat je mooi weer hebt daar, geniet er van!
Groetjes!

Josina

Ja ideaal dat lenen!!!:D ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!