kelly2.reismee.nl

Dag 6 Isle sur les Sorgues

Vandaag wat meer wolken, maar nog steeds jurkjes weer. Nou ja, jurkjes, ik heb er maar één mee. Later vandaag maar eens om wat andere kleding uit. Eerst naar de Office du Tourisme, fietsroutes halen!!


Ja, daar ben ik al weer... De Office du Tourisme is dicht. Alleen vandaag. Bevrijdingdag!! Voor de gesloten deur word ik om hulp gevraagd door toeristen uit California, ze vroegen zich af of ik wist waar ze fietsen konden huren, aangezien de OdT dicht is. Helaas weet ik het niet. Ik vertel ze dat ik een fietsroute zoek. Die hebben zij wel! En aangezien ze vandaag toch niet kunnen gaan fietsen, mag ik hem hebben! Morgen maar eens uitproberen. Bij de receptie van de camping hebben ze ook e.e.a. op voorraad dat ik mag meenemen. Ik kan morgen dus echt wel een leuk stuk fietsen. Ik heb een tocht van zo'n 90 km bij elkaar gesprokkeld.


Voor de rest is er ook niet veel open. Wel de Decathlon, nieuwe remblokjes gekocht. Opdracht van de baas ;-).


Op één of andere manier ben ik nog steeds moe en ga vandaag dan ook niet veel wezen fietsen. Hoogstens 7 km vandaag. Verder ben ik met mijn ouders naar één of andere heuvelrug geweest met een mooi dorpje. Leuk om er rond te lopen. Het reizen erheen ben ik echter niet meer zo gewend met de auto. Je mist zoveel! Daar rondlopend zien we uit steen gewoon tijm en rozemarijn groeien. Alsof het niet is... En prachtige bloemen. Mooi!
We wilden vanavond pizza gaan eten. Leuk! Maar voor degene die het pizzaverhaal kennen... Jawel hoor! Daar was ie weer... hahaha...

Reacties

Reacties

sjaan

pizzaverhaal? ben benieuwd.....

Wouter

Hahahahha, dus geen pizza :D

Kees

pizzaverhaal? is de strekking: Kelly & Co en het nooit gevonden pizza restaurant? groetjes kees

Marja

...en nog vele varianten daarop!

Josina

Hahahahaha helaas geen pizza;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!