kelly2.reismee.nl

Dag 5 Isle sur la Sorgues

Zomer? Nee dat niet. Maar dat merk je alleen aan de kalender. Even bijkomen vandaag. Veel bijkletsen, veel lachen en even boodschappen doen. Voor het gemak heb ik voor Kees (voor thuis) zo'n fijne stoel gekocht voor in de tuin. We hebben er thuis één van, nu dus twee. Ik ben deze dagen even aan het testen of hij wel goed zit ;-). Ik word lekker verwend hier.

liesbeth

Groot gelijk,dat je de zon opzoekt als hij jou niet opzoekt!! Hier is het ook zo koud en grijs. Ga nu lekker genieten van mooie ,zonnige ,warme tochten! Ik geniet van je verhalen! veel plezier!!!

Josina

Hahahahahahaha, ik krijg opeens een beeld voor me dat je de stoel achterop meeneemt naar je volgende bestemming! Fijn zo'n dochter zullen ze wel denken, NOG meer spullen mee naar huis!;)

sjaan

doet me denken aan een jongen met een heel klein tentje en een grote stoel in Spanje- waar je mee omgaat wordt je mee besmet....

Marit

Jammer dat het weer niet echt mee zit! Maar je hebt tenslotte wel lekker vakantie. Na twee dagen werken heb ik het idee dat ik weinig vakantie gehad heb afgelopen week... Maar goed, ik gun je deze reis ontzettend en blijf graag op de hoogte van je belevenissen! Kus!

Marja

@ Josina: Echt fijn zo'n dochter en ach die stoel....die hoefden we niet te dragen naar NL, hahaha