kelly2.reismee.nl

Dag 2 Bruchem – Raar 131,4 km

Om te beginnen een rekensommetje van het einde van de dag. Of liever gezegd: van deze twee dagen: 254:2x2=269,2. Hoe dat kan? Weet ik ook niet. Maar toch is het zo. Ik ben niet meer dan een paar keer 5 meter verkeerd gereden. Als het nu 255 was geworden, had ik het wel gesnapt. Lekker vaag begin... Nu maar door met het begin van deze dag.


Het was nog vroeg toen ik voor de spiegel de plooien onder mijn ogen probeerde weg te krijgen met een crêmetje. De meloen die ik gisteren vergeten was op te eten lekte nu door in mijn stuurtas. Een lekker plakkerig ontbijt. Gauw maar handen wassen, want plakhanden onderweg vind ik zo naar. Het weer nodigde uit tot lange broek en jas. Ik was om half 9 vertrokken. Nog een klein stukje door Gelderland, toen Brabant in, waar de zon begon te schijnen! Na een uur was het tijd om mijn lange broek te verruilen voor een korte. Dit ging heel charmant in een vervallen bushokje. Vandaag wederom een route die goed te fietsen was. Tempo! Lange tijd langs kanalen, snelwegen... Toen België in. Het werd heet! Mijn fietscomputer (zo ben ik hem maar gaan noemen) gaf aan dat het ruim 22°C was. Dan toch maar even smeren, mijn benen hebben minder zon gezien dan normaal en ook mijn gezicht was nog wat pips. Vervolgens rijd ik dus wel de hele dag met vieze handen, want tijd om ergens mijn handen te gaan wassen, maak ik niet.

Het blijft prachtig weer. Als lunch bestel ik een bakje patat met mayo (weet iemand hoeveel kcal dat is? :-$) en een heel groot waterijsje. De dame bij de kraam vraagt of ik het ijsje na de patat wil hebben. Als ik mezelf later met een patatje en een smeltend ijsje in mijn hand voel als een zeer gelukkig blij kind, snap ik haar vraag pas...


Bij de Carrefour ben ik even het lieve vriendinnetje gaan spelen voor Kees en nam voor mezelf 2 blikjes cola mee. Toen weer Nederland in. Nog wat heuveltjes en na ruim 130 km... dan eindelijk de camping. Wouter was hier vorige week en had iets voor me verstopt. Zo zus zo broer (klopt niet helemaal, maar dit klinkt wel leuk). En ja, ik heb het gevonden!! Kon haast niet anders, hij had het goed uitgelegd. Thanks broertje!


Nu sta ik onder de op één na hoogste boom op het heuveltje van de camping. Met een geweldig uitzicht! Nog een paar minuten stilte en dan maar eens een lekker warme douche nemen! :-D


Dank jullie voor de leuke reacties! Vanaf morgen ben ik echt Nederland uit en heb vermoedelijk minder gelegenhed om internet te vinden.

Morgen tijd voor de Ardennen...

Liefs Kelly

Reacties

Reacties

Marlies

Sterkte met de Ardennen morgen! Je gaat alleen maar het betere weer tegemoet volgens mij!!!

Josina

Leuk dat Wouter wat verstopt had voor je! Toevallig in het plaatsje Raar?;) :D Je bent alweer gauw NL uit zeg, doe je goed!!
Succes SIS, ben trots op je!!! XXX

Marion

Ben heel benieuwd waar je nu bent/fietst, leuk om je verslag te lezen. Veel plezier!!

Marit

Tjee, Kel, wat ben jij toch een bikkel! Zo leuk dat je dit allemaal onderneemt. Leuk om op de hoogte te blijven.

Kus!!!

Wouter

De op één na hoogste boom, er staan er toch maar 3? Dus is het tevens de één na kleinste?

Wel prettig dat je internet zo gevonden hebt, ik kon het nergens op die heuvel vinden....

Marlies

Gekke verslaving.. ik mis je verhalen van een aantal dagen ;-). gaat het goed met je? Heb je het naar je zin? Is het weer beter bij jou dan bij ons? Hoop het voor je!!!! Ik hoop dat je snel weer ergens internet hebt en ons kunt bijschrijven!!
Liefs!
Marlies.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!